Mijn blog, hip hè?

Oké, waar zal ik beginnen? Wie ik ben? Wat ik doe? Waar ik over ga schrijven? Ik ben een persoon die andere mensen van veel informatie kan voorzien. Hoewel ik nog vaak problemen heb om mezelf te verwoorden, niet alleen qua uitspraak (ik heb ”spaakproblemen”, kan de R dus niet goed uitspreken) maar ook om wat in mijn brein afspeelt te vertalen naar een zin die iedereen kan begrijpen. (Begrijp me niet verkeerd, ik kan gewoon voldoende Nederlands schrijven qua grammatica en spelling).

Afijn, laat ik dan toch mijzelf voorstellen. Hoi, ik word Rabondo of Maarten op het internet genoemd. Ik zit op het moment in mijn 15e levensjaar en ik begin dus aan mijn opstandige goth-periode tegen mijn ouders in. Momenteel ben ik scholier op het middelbare en studeer ik op HAVO niveau. Daarnaast doe ik een aparte opleiding gedoe dat je op school kan volgen: Technasium. Daarbij leer je onderzoeken, ontwerpen, programmeren en veel dingen die je bij een technische studie kunnen helpen. Ik heb die opleiding gekozen omdat een toekomst in de techniek mij het meest geschikt lijkt. Naast een baan in de techniek zou is mijn stiekeme droom om een succesvol comedian te worden, maar dat is voor een ander blog 😉

EN NU DINGEN DIE JE WÈL BOEIEN! Kijk, dit blog is bedoel om alles wat ik niet op mijn twitter (@Rabondo volg me ik ben leuk) kan verwoorden in 140 tekens. Ook probeer ik zoveel mogelijk ”open-minded” te zijn en dus open te staan voor discussie en kritiek. Maar helaas voor sommige mensen is niemand veilig voor mijn mening. Want ik ben allergisch voor bullshit en als reactie schrijf ik dan een passief-agressieve blog.

Nou, ik had ooit de droom om super duper internet famous te worden met het zijn van een Youtuber, een gezellige jongeman die video’s maakt in 240p, maar dat idee heb ik in de traaaaaaaaaaaaash gedumpt. Ik heb nog wel een Youtube kanaal, maar eh ik weet niet wat ik daarmee wil.

Voor de rest heb ik niet zoveel uit te zeggen in deze introductie, dit was het wel. Nou vond je deze blog leuk? Doe dan een BLAUW DUIM- oké sorry.

Maarten

Geef een reactie

